İade işlemlerinde 6502 sayılı “Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun” ve 29188 sayılı ve 27 Kasım 2014 Tarihli Resmi Gazete’de yayınlanmış olan “Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik” hükümleri uygulanır.

Alıcı, sipariş uygunluğunu ve tasarımı onaylamadan ve satın alınan ürünler baskıya geçmeden siparişten tamamen vazgeçme hakkına sahiptir. Alıcı, bu vazgeçme talebini e-posta marifeti ile veya İnternet Sitesi’nde belirtilen ‘Müşteri Hizmetleri’ telefon numarası vasıtası ile Satıcı’ya zamanında bildirdiği takdirde, ürün bedeli kendisine 10 (on) iş günü içinde iade edilir ya da Alıcı’nın talebi veya onayı üzerine bu tutar hesabında tutulup daha sonraki siparişlerinde kullanılabileceği gibi, Alıcı’ya yine talebi üzerine bir kupon kodu tanımlanıp sonraki siparişlerinde kullanması sağlanabilir. Siparişiniz üretime girdiyse siparişinizi iptal etme imkanı bulunmamaktadır. Siparişinizin güncel durumunu, “Hesabım” menüsü altında bulunan “Siparişlerim” bölümünden takip edebilirsiniz.

Kişiye özel baskılı ürünlerde cayma hakkı ve iade imkanı bulunmamaktadır.

Teslimat

Siparişinize ait faturanız kolinin üzerinde yer almaktadır. Siparişinizde teslimat sırasında hasar oluşmuş (yırtık, çatlak, vs.) veya eksik ürün olması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturunuz. Tutanak tutulmaması halinde hasarlı siparişinizi teslim almadan iade ediniz.

Siparişiniz ile ilgili herhangi bir sorunuz olması durumunda 0212 671 57 40 numaralı telefondan bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Cayma Hakkı

Tüketici kanununa göre Cayma hakkı süresi, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.

Cayma hakkının kullanılması için yasal süre içinde SATICI’ya iadeli taahhütlü posta, elektronik posta veya faks ile yazılı bildirimde bulunulması şarttır. Ayrıca ALICI, ürün/ürünleri göndermeden önce faturanın arka yüzünde yer alan iade bilgi formunu da eksiksiz doldurmalıdır. Cayma hakkının kullanımına ilişkin ispat yükümlülüğü ALICI’ya aittir.

Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Haller yine Kanun ile belirlenmiştir.

ALICI, aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz;

  • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
  • Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

İşbu Sözleşme kapsamında, kural olarak, Alıcı’nın özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak Alıcı’ya özel hale getirilen ürün ve hizmetler söz konusu olduğundan bu ürünlerin iptali ve iadesi mümkün değildir.